Luftrausers

Dovedu si představit, jak vývoj Luftrausers začínal. Uděláme letadla! Co všechno můžeme vyhodit, aby to byla sranda i pro běžného smrtelníka? Realistickou fyziku? Pryč! Reálná letadla, zbraně a bitvy? Zrušit! Mega HD 3D grafiku? Ani náhodou! Možná zrovna takhle vznikala parádní arkádovka, ve které akce začíná v první vteřině, umírá se – v lepším případě – do pár minut a zábava prýští víc než palivo z děravé nádrže B52.

Luftrausers

Antichamber

Při pohledu na screenshot vás jistě napadne, co za experimentální hru vytvořenou během několikahodinového maratonu se chystám recenzovat, ale opak je pravdou. Antichamber byla ve vývoji dlouhých 6 let a každý její kousíček byl mnohokrát předěláván, upravován a pečlivě pilován k dokonalosti. Antichamber je totiž designerský majstrštych, který by neměl nikomu uniknout.

Antichamber

Monaco: What's Yours Is Mine

Kdo z nás by si někdy nechtěl zkusit vyloupit kasíno nebo banku. Vymyslet dokonalý plán a bavit se představou, jak se asi budou tvářit strážní až zjistí, co se vlastně stalo. Monaco tuhle možnost nabízí bez rizika strávit zbytek života sbíráním mýdel ve vězení okořeněnou pořádným kopcem zábavy.

Monaco

Nidhogg

Parodie na Prince of Persia? Pixelovatý panáček s bílou špejlí vzdáleně připomínající meč a to, že každá drobná chyba znamená smrt. Víc spolu Nidhogg a Prince of Persia společného nemají. Pamatujete si snad z Prince frenetické tempo, skvělou hudbu nebo brutální multiplayer?

Nidhogg

Starseed Pilgrim

Napsat recenzi na Starseed Pilgrim je tak trošku oříšek. O téhle hře totiž nejde napsat prakticky nic, co by nebyl tak trošku spoiler. Takže pokud věříte mému úsudku, běžte si raději rovnou zahrát, protože nemůžu zaručit, že v pokračování textu i přes veškerou snahu neprozradím něco, co by mohlo zkazit zážitek.

Starseed Pilgrim